.Disclaimer.

Any views or opinions presented in blog are solely those of the author (me) and do not necessarily represent others. Any such communication is welcome in my blog to allow active environment.

Warning: I will kick your ass if make any trouble here.

Sunday, January 25, 2009

Underworld 3 : The Rise Of The Lycans


muvi yg agak menarik tuk d tonton..
kter kene tgk yg underworld 1 n 2 gak..
kalau dak nnt tertanyer2 per yg belaku..
huhu..
cam smlm.. aku menjadi pencerita kepada rakan2 ku yg ku pakse tuk nonton underworl 3 nih..
keke...
act, tak ingt sgt pon underworld before nih..
cerite underwolrd 3 membuatkn ak confused..
coz hero n heroin nyer dok same cam 1 n 2..
dah abis bau aku pasan..
upenyer flasback kaum vampire n lycan..
sronok tgk diowg perang..
dn juge..
tidak ketinggalan pada mase yg samer, teringat banehallow dota..
hahaha.. ^^

Friday, January 23, 2009

bercuti d UTM ^^

kawan2..
aku hanya bercuti d utm tuk mid break sem nih..
ader lam seminggu duk sajer jerk..
xdpt la nk men pes.. dota ngn dak2 bese.. makan masakan mak.. wuuuuu~~
study?? hehe.. cam xjerk..
aktiviti dah bnyk dah plan... besukan + men game + ganti tdor + memikirkn aktiviti tuk spe..
kalau kawan2 dtg utm or area skudai + jb nk g cs ke, angsana ke.. kontek2 ar aku yer..
ajak2 la member ko yg kesowgan n kesunyian nih..
hahaha..
free all time.. ^^
24 jam.. xkire pagi siang ptg mlm tgh pagi tgh ari bler2 jer k.. hoho..

p/s: samat la rumet aku xbalik gak.. kalau dak.. hehehehe.. eh!! aku bukan takot yer.. cume cuak xbgn subuh.. kalau ader rumet ku.. insyAllah subuh tak tinggal.. ^^

laGu utk Ku?? wEk2!! haha

lam mAser 2 minggu..
ader 2 owg nk aku dengar lagu yg di katekan sesuai tuk aku..
maka dengan sesunghnyer aku pon mendengr ke 2 2 lagu2 tersebut..
lagu2 itu adalah..
1) Lagu untukmu - huSSin =b haha..
2) Demi cinta - kerispatih

well.. tuk lagu no satu nih.. yer.. aku paham.. malas nk panjang kn citer.. d pendekn nyer, aku agak sediket confused skung d atas sbb2 tertentu..
kowg pon xphm kn pe yg aku merepek nih.. tuan nyer badan pon tak paham.. skit2 ader la.. hua3..
bacer jer la per yg aku nk merepek nih.. kalau kowg paham.. mmg pemahaman bahase melayu kowg da best.. ^^
nyway, its fine.. aku boley paham..cume tatau nk story moly cane..
xkesah la lagu no satu tuh.. nyakit kn tinge jerk dgr.. kekeke..

owg yg bg lagu no 2 nih mmg hebat dr no 1.. well noe my taste better then no 1.. sbb ade kepelikn nyer d cini.. coz no 1 noe me better.. tatau la maybe sbb ak suke dgr sore kerispatih..
n maybe kene dgn aliran jiwa ak yg slow nih.. n maybe juge, pengaruh rakan2 sebaya.. hahahaha..
nyaway.. kalau lagu satu d tuju kn tuk ak.. maka lagu no 2 ak tujukn kembali kepada no 1..
paham?? hahahaha..
aku pon ponin pale membace.. ^^

Thursday, January 22, 2009

Demi Cinta...

~~~
Maaf ku telah menyakitimu
Ku telah kecewakanmu
Bahkan ku sia-siakan hidupku
Dan ku bawa kau seperti diriku
Walau hati ini terus menangis
Menahan kesakitan ini
Tapi kulakukan semua demi cinta

Akhirnya juga harus ku relakan
Kehilangan cinta sejatiku
Segalanya tlah kuberikan
Juga semua kekuranganku
Jika memang ini yang terbaik
Untuk diriku dan dirinya
Kan ku terima semua demi cinta

Jujur aku tak kuasa
Saat terakhir ku genggam tanganmu
Namun yang pasti terjadi
Kita mungkin tak bersama lagi
Bila nanti esok hari
Kutemukan dirimu bahagia
Ijinkan aku titipkan kisah cinta kita selamanya
~~~

Wednesday, January 21, 2009

peNantiaN terjWb ^^

akhirnyer..
penantian tuk mengetahui siapakah presiden terbaru SPE-UTM student chapter berakir ptg td..
tahniah kpd saudara Yadan slaku presiden baru..
dn juge saudara Rudi yg akn bantu Yadan..

Faiz..
maafkn daku..
ak xbermaksud nk ketepikan ko sebagai saingan aku..
saingan sehat kn..
aku tau ko impikan tuk jd academic officer kn.. huhu..
tp ak nmpk ciri2 serta sifat2 ko sgt sesuai tuk jd s/u..
tlg mimi lok2 erk.. ^^

bau nk rehat sem nih..
rasenyer.. mase tuk sibuk dah kembali..
tanggungjwb terbaru sudah ader..
mmg ku nantikn jawatan Academic Officer even akedemik ak pon tunggang langang skit..
hahahaha..

maRi meMasak 1 ^^

nmpk sedapkn??
^^


semalam..
secare x sengaje aku telah belajar memasak.. hahaha..
best ooo.. cam men masak2 tyme kecik2 lu..
ketua kami adalah sideq..
dia yg ajar kami memasak..
aper yg kami masak??
hehe.. tuk dinner kami tlah d ajar tuk memasak bubur..
bubur ayam..
keputusan nyer??
hahaha.. bg aku agak sedikit tawar..
but not bad for the 1st try.. keke..
tawar2 pon.. bnyk gak ak melantak.. hahaha..
then,
tuk sahur lak..
kami d ajar tuk masak sup ayam..
senang jer.. ceeewaaahh!! hahahaha..
yg ni btol2 sedap.. puas ati.. huhu..
kalau da sedap.. lagi bnyk la aku melantak..
mmg cam vacum dah aku ni..
abis aku sedut sup2 tuh.. =b

p/s: cam lagi berbaloi kalau masak sindi... keke.. dpt ilmu memasak.. kowg pon leyh try.. beli multipurpose cooker cam ktowg beli erk.. kekeke.. ^^


bahan2 nyer adalah....
seperti mane yg anda sume lihat ^^

Tuesday, January 20, 2009

DOnt mes Wit zOHan

hahaha..
cerita cam bangang..
kelaka gler..
and at last..
ader la romantik2 skit..
saper2 lum tgk..
try la tgk even cerite pasal israel skit2..
cam nunjukkn betape gler seks nyer owg israel..
hahaha..
18sg/pl/sx tul citer nih..
kanak2.. pastikn anda tgk besame owg dewase..
hahahaha n_n