.Disclaimer.

Any views or opinions presented in blog are solely those of the author (me) and do not necessarily represent others. Any such communication is welcome in my blog to allow active environment.

Warning: I will kick your ass if make any trouble here.

Tuesday, December 2, 2008

diKala BusaN n_n

Persoalan d bawah tlah den copy paste n edit dr blog kwn den..
heeeee~~ ^_^

> 1) Bekas kekasih saya adalah: urmm.. never have.. (knaper soklan ni yg pertame.. potong stim jerk)

> 2) Saya sedang mendengar: bunyi banehallow aka anjing sbah ngumah tgh menyalak.. (seram jugak.. keke)

> 3) Mungkin saya: patut lupekan kisah lame dn trukan hidup?? ^^

> 4) Saya suka: tdo, makan, tdo, makan, tdo, makan... men game.. ^^

> 5) Sahabat2 baik saya: sume2 kawan2 sahabat2 rakan2 yg mengenali diriku..

> 6) Saya x paham: ape yg slalu lec membebel kat depan.. pastu ambil langkah drastik dgn merehatkan mate.. ^^

> 7) Saya kehilangan: ermm.. stakat ni xder aper yg terase tuk d katerkn "kehilangan" itu..
wuwuwuwu ^^

> 8) Ramai yg berkata: den gemok!! haha

> 9) Makna name saya: ermmm.. tak pasti la.. ahmad per makne nyer?? ismail itu name nabi.. ^^

> 10) Cinta itu: karna Allah S.W.T. amin...

> 11) Di suatu tempat, seseorg sdg: menaip dn memerah idea smbil on9 dota guide heroes ^^

> 12) Saya akan cuba: jd seorang lelaki yg berjaya dunia dn akhirat ^^

> 13) Makna SELAMANYA: no idea.. huhu..

> 14) Henpon saya: rosak!! hahaha.. terpakse gune henpon adik2.. keke..

> 15) Bila sy bangun dr tido: akn duduk termenung 5 minit >> (semestinye keke) dn slps puas termenung den akn bgn dn trus kan kehidupan seharian..

> 16) Saya paling meluat: dgn PENIPU besar.. kalau kecik2 xper.. huhu.. tipu sunat owg kater.. keke ^^

> 17) Party adalah: no komen.. (cam artis lak.. ^^)

> 18) Haiwan yg paling cute penah sy jumpe: kucing amin zaim!! macam garfield.. gmok gler.. bulu lembut tahap.. 1st tyme jumper den bajet carpet.. samat tak pijak.. kalau dak mati jerk.. tp mmg da mati pon kucing tu.. wuwuwuwu.. sian amin..

> 19) Peringkat umur yg paling menyeronokkan: kanak2!! sronok!! ^^

> 20) Hari ini: tdo lambat lagi.. ayaya..

> 21) Mlm ini saya akan: cube untuk tdo awal.. cube jer.. hehe ^^

> 22) Sy betul2 inginkan: masuk SYURGA.. waaa.. bestnyer..

> 23) Bile tgk muka di cermin pagi td: knape la mate den ni asyik bengkak jerk.. adoii..

what tyme now?... 1.16 am 2 Dec 2008

Slamat beramal.. n_n

2 comments:

Amira Fadzil said...

mail..nk curik ni..busan la.

Amad said...

curik2.. amik jerk..
keke..
^^